2015年7月29日 星期三

【暑期節目推介】(上篇) ❤同SHISEIDO防曬產品❤去海洋公園夏水禮

盛夏做咩好?曬太陽及玩水當然小不了!


但朱迪而家粗身大細,以上2個活動對我有D難度呢
不過貪玩嘅我,一樣找到我的「暑期節目」,就是去海洋公園夏水禮!!


今年海洋公園夏水禮更會舉行全亞洲首個獨一無二LINE主題玩水派對「LINE夏日狂熱」呀~ 我要集哂CONY同熊大番唻!


同場更有★SHISEIDO 3D WetForce 防曬 Eye Trick 體驗區★,可親身感受 SHISEIDO Perfect UV Protector的遇水愈強防曬力量!


地點就在「LINE夏日狂熱」派對及「LINE快拍」附近,20步就到! 

SHISEIDO Perfect UV Protector SPF50+ / PA++++擁有升級 WetForce技術具備極高防水防汗效能,遇水後會形成高效防水膜層,無懼防曬被水沖走,抗禦紫外光效能更遇水愈強達至124%!絕對是遇水愈強!


一去到海洋公園,就即刻衝去塗防曬!
適用於面部及身體肌膚,用後皮膚上會有一層薄薄的珠光感。


質地輕盈,延展性極高及容易被皮膚吸收,亦不會有討厭的痴笠笠感用後不會留下惱人的白痕。


當日超級熱,整日就是不停出汗,都沒有曬黑呀!自早上11時塗過Perfect UV Protector後,我就沒有再補過了~

塗完後,更在★Eye Trick 體驗區★影了不少搞笑3D相呢!


明顯的,百厭的大肚婆繼續發揮演技!哈哈!


拍這張照片時嚇死大家了,唔好意思!唔駛驚,我有就住BB~ ^^
(不過老公表示無眼睇….)

Upload 3D相更可參加比賽,最有創意的三位有機會獲贈SHISEIDO防曬產品(價值 $2,000)
拍照完亦有試用裝送喲~

SHISEIDO 3D WetForce 防曬 Eye Trick 體驗區★去到8 3 ~
大家想去就呢個星期六日去啦~



塗完防曬,就向其他line食、買、玩點進發啦!!
下篇再分享 ^^ 

<多謝SHISEIDO邀請出席活動喲~>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★朱迪☆

你的支持就是我的鼓勵,希望你能給我一個LIKE 喲~~
請多多指教喲~
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...