2016年7月29日 星期五

修復鎖水一TAKE過~

日日夜夜在冷氣房渡過,加上這個星期樂樂病咗,有訓等如無訓......
所以在護膚程序裡,我加入了比較滋潤的產品,希望能在修復及鎖水上,多作改善。

用上的,是Corpore Sano
幹細胞水凝霜50ml
麝香玫瑰籽精華油(有機)30ml



Corpore Sano 是天然美容產品品牌,採用自行研發的技術,產品絕對採用純天然植物,不做動物測試,並獲得歐盟有機產品ECO-CERT認證。

幹細胞水凝霜

成份有葡萄籽幹細胞、紅彬木幹細胞、石榴果等,都是修復皮膚的好幫手。
紅葡萄幹細胞能起到抗氧化及高保濕的作用、紅彬木幹細胞蘊含自然界最好的天然抗衰老成份、石榴果這強力抗氧化劑,可淡代皺紋,緊緻肌膚,啟動細胞再生改善皮膚彈性。

幹細胞水凝霜是日霜來的,亦可用作妝前底霜,非常方便。放假時帶樂樂落街下,塗上它可輕輕改善膚色~
質地是CREAM狀,但推開後不會太厚,日間用也很適合,有滋潤及收緊作用,用後皮膚回復彈性。


我通常會先薄塗,當日霜使用。待吸收後再在面頰、下巴薄塗,當妝前底霜使用。
用後皮膚的水份有被鎖好,化妝後亦不會被抽乾。不錯的說!


麝香玫瑰籽精華油(有機)

100%玫瑰籽油精華!在修護上絕對要靠它!
100%玫瑰籽精華能促進細胞重生、調節免疫機制、促進細胞生長,加快傷口及疤痕癒合。用法又多,功效又好,作為人妻又忙爆的媽媽如我,是MUST HAVE ITEM

早晚都可使用,不過早上趕出門,未能好好按摩,所以我多在夜晚用上。
用法簡單,用上2-3滴,再輕輕在面上按摩至吸收即可。


任何程序都可用上,只用它作整個護膚程序或取代精華也可以,看看你的需要。


當趕住湊仔時,我會同2滴精華油加面霜一同使用,咁就可減省一個step




如果有暗瘡及暗啞凹印的,以11比例加入茶樹精油 (但最多每樣2),可消炎亦可修復。
配合薰衣草精油的話,對燒傷及曬傷、加快修復傷口亦有用。同樣11比例,最多每樣2滴。

用法多多~岩岩病完,皮膚變得脆弱,用上它們後,皮膚慢慢修復中了~

總代理: Improve International Ltd
查詢電話: 2377 0669


資料及產品由品牌提供。

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...