2016年11月17日 星期四

❤NIVEA@BABY❤ 秋冬呵護嬰兒肌

天氣終於涼了,夜晚時份更有涼意。樂樂又變成一隻粽了~


同樂樂沖涼,由本來的開心玩水變成快手沖涼,之後更要快快手塗CREAM。摩打手開turbo出動!就算還是廿多度,但天氣亦已開始乾燥,我的皮膚也開始癢癢的,所以同樂樂沖涼後又再加入塗cream這程序。

最近試試看NIVEA@BABY「天然舒緩潔膚淋浴乳」及「天然舒緩深層潤膚乳」,



特別呵護敏感性嬌嫩肌膚,舒緩並鎮定乾燥和敏感的嬰兒肌膚。之前有用NIVEA的大人產品,body lotion的滋潤度都不錯。

 德國製造的NIVEA@BABY,蘊含有機認證的乳木果油,有效促進表皮細胞再生。配方的奧米加6脂防酸,鎮定舒敏同時滋潤肌膚。

天然舒緩潔膚沐浴乳500ml (HK$119)


一支比較滋潤的沐浴乳,沖涼時直接用在樂樂身上。樂樂現在食飯會飯到全身都係,替他沖涼最怕洗不乾淨亦怕太乾燥(很矛盾的…),這支沐浴乳實在非常方便!
泵裝設計非常方便~



會產生少量泡泡,沖涼後摸摸肌膚依然有滋潤感,沒有繃緊感覺不會太乾燥,沖涼後我們就直接穿上衣服了,不用再塗cream


早排溫度急降,突然跌到16度,用上NIVEA@BABY沐浴乳後,亦同時用上「天然舒緩深層潤膚乳」(HK$109,雙重保護!


它的質地比較杰身,吸收度不錯!


慢慢推開時可同時做按摩,也是很好的親子互動!平常樂樂這百厭豬很少肯乖乖就範,但跟他按摩就好像很「疏肝」般任我按,哈哈!真識嘆!

開始轉涼了,是時候替孩子換上較滋潤的沖涼產品。不妨考慮NIVEA@BABY100%德國配方原裝進口,無色素、無防腐劑、無添加、無酒精,非常適合BB幼嫩肌膚!

<產品由品牌提供>

 謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...