2016年8月23日 星期二

★VICHY 皇牌溫泉礦物保濕系列★帶來保濕強韌肌膚

樂樂是出名的電兔活力無限果款放假時一定要帶佢出去放電~最近入手了嬰兒界「名車」iimo 三輪車,當然要跟樂樂出遊一下~


但媽媽是很忙的,一趕就顧不了自己身世,防曬也沒有用就跑走了。所以曬後護理對我好重要~

最近用上的,就是VICHY AQUALIA THERMAL 皇牌溫泉礦物保濕系列~ 曬後用上這系列,皮膚水份補充不少。用上的包括:

火山礦物溫泉水 (HK$ 160/300ml)
溫泉礦物活水循環保濕精華 (HK$ 350/30ml)
溫泉礦物清爽保濕啫喱 (HK$250/50ml)
火山溫泉SPA睡眠面膜 (HK$240/75ml)

VICHY火山礦物溫泉水100%天然的「活水」,流過百年熔岩層而成,純淨、零污染,蘊含15 種稀有礦物質及微量元素,具有3 大功效,包括:有效平衡肌膚pH 值、強化肌膚屏障及促進細胞再生,可抵禦外來侵襲,令肌膚變得健康更「強韌」。

火山礦物溫泉水 (HK$ 160/300ml)

源自法國奧維涅火山,蘊含15種稀有礦物質,有效平衡肌膚pH值,強化肌膚的天然屏障。輕便設計,隨手就可用來補濕。帶樂樂放電時一定帶上它,有即時補濕及急救作用。噴上面後,能即時降溫及舒緩肌膚




如果樂樂玩到熱,我也會先噴在手上再輕拍他的皮膚為他降溫。

溫泉礦物活水循環保濕精華 (HK$ 350/30ml)


精華蘊含皇牌火山礦物溫泉水及3種動力水活因子,激發活水循環,讓水分均勻分佈於面部7大區域,360 °潤澤全面。


質地非常輕盈及清爽,延展性極高,輕輕一推就好像有滿滿的水份注入皮膚,塗上面後非常舒服。

溫泉礦物清爽保濕啫喱 (HK$250/50ml)

新加入冰感啫喱配方,即時令肌膚降溫,有效紓緩敏感。之前曬到面紅紅,回家後以清水洗面,先噴上「火山礦物溫泉水」再立即厚敷保濕啫喱,皮膚舒服多了!

質地比保濕精華厚一些,補濕效果亦非常好,


我會當日霜使用,整天下來,就算在室外室內游走,亦不會令皮膚泛油。

火山溫泉SPA睡眠面膜 (HK$240/75ml)





看顏色就知道是最後一道防護吧XDDD 深藍色的它就像湖水一樣~


質地是比精華及保濕啫喱更厚,但作為睡眠面膜依然是輕盈的。令我常常忍不住厚敷!它的Aquabioryl ™ 「絲滑鎖水因子」糅合高濃度透明質酸,雙倍鎖緊水分。富含VICHY溫泉水,在睡眠時為肌膚補充水分及礦物質。就算晚晚開冷氣也能長效補濕!


早上起來時皮膚依然水份充足。滋潤質感水漾,不油不膩,能被肌膚快速吸收。只須一晚,肌膚煥然亮澤、觸感滋潤。

用上了整個VICHY 皇牌溫泉礦物保濕系列,使皮膚更強韌,就算經歷曬後、日日在冷氣房渡過,皮膚狀態依然穩定,保濕力亦不錯。



想了解更多VICHY醫學美肌CLICK這裡吧! http://vichy.prmtn.com/tc/tips.php?type=all

資料及產品由品牌提供。

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




2016年8月10日 星期三

川燒★食大陣仗燒海鮮先開心★

對於係黃埔番工又成日遲收工的我,約朋友食飯多數揀尖咀,因為夠近!但真係食到悶朋友教我落佐敦渡船街,原來過去都算快WOW!! 重點係多野食又集中~
BOOK咗係川燒食,可以慢慢食吹下水。川燒除咗串燒,仲有好多小食同燒物,多到唔識揀~價錢唔係特別平,但味道真係好好,食材新鮮,值得去的!

冰鎮芥蘭


擺到成棵樹咁,好搞笑!份量唔多,朋友覺得有D唔抵,但我好BUY~ 大大條芥蘭勁爽口,亦無渣,靚菜~

川香海蜇頭伴青瓜

海蜇頭爽脆、青瓜鮮甜,麻辣汁微辣,愛吃麻辣嘅我無停過手。

秘製醬燒BB豬肋骨

因為好肚餓,點都要叫D肉食下~啖啖肉,秘製醬汁甜甜地又辣辣地,都幾惹味

海鮮大陣仗般上場!樣樣都好大件~~

蘇格蘭蟶子王

食燒物,海鮮是必點的!有人燒埋梗係叫正野!
蘇格蘭蟶子王堅大隻,大到一隻碟只放到3隻。燒蟶子王係考功夫嘅,所以一定出街食。蟶子王爽口又彈牙,份量大到2個人食都無問題~~香蔥蒜蓉粒不搶風頭,亦能提升鮮味~一個字,好爽!

燒珍寶大元貝

大隻得過份,同隻碟一樣大...雖然大隻,但絕無過火,肉質彈牙!連平常會take走嘅裙邊都留低,呵呵~配上自家製醬汁,突出帶子鮮味!


黃金燒大虎蝦

黃金蝦變奏版~個人覺得燒大蝦係最好食嘅食法,蝦肉彈牙是基本,夾埋鹹蛋黃一齊燒,仲要鋪滿,上枱時鹹蛋黃香氣滿瀉!另類evil food

燒海殼王

好大條!但都只係$199,燒海鮮唻講好抵!
中間放入香茅辣椒用泰式方法燒,帶有淡淡泰國風。魚肉肉質好嫩,每夾一舊都有少少魚油滲出。連唔食魚嘅我都食咗幾舊!

食完一輪海鮮,試埋新出嘅芝士串燒系列,點咗2款~

燒芝士脆脆餅



有點像pete bread,用上軟身芝士,不過脆脆餅唔知係咪俾芝士整熱咗,唔太脆。

鍋燒噴泉蛋漿芝士炒飯


店員即時係你前面炒飯,睇住佢逐樣材料加入慢慢炒,唔知點解好感動!味道不錯~不過如果芝士多一點點會更好吃!


法式燒綿花糖朱古力厚多士

最後,點個漏到爆嘅甜品做結尾,但好好好食!!!


成晚點嘅都好好好食!超級大滿足!!

川燒
佐敦渡船角文英街17號地下

2311 1230
謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...