2017年2月10日 星期五

COZY 小店< I's Corner >

在紅磡區工作幾年,公司附近的好東西都試過,今次襯何文田站開通,行遠D去土瓜灣搵食~ 反正有地鐵方便很多!

找了間COZY 小店< I's Corner >,離MTR5分鐘路程,旨在吹下水、飲下酒,食晚飯。
酒類選擇有Cocktails、啤酒及紅白酒,任君選擇。

飲酒少不了小食,小食選擇都不錯,我們選了「港女大愛」(笑)的炸芝士




 佐酒一流!即點即炸,熱辣辣的上枱,煙煙韌的,還可以拉出芝士絲,呵呵呵~ 好食!配啤酒一流!

還有小食拼盤,4款小食中揀 2款,選了粗薯條及洋蔥圈。

< I's Corner >的炸物都是現炸的,熱辣辣,邊食小食邊吹水、又飲酒,朋友終於到齊了,可以點主菜。
但我已經有點飽,一起SHARE吃個漢堡吧!

點了signature burger 澳洲和牛配芝士蘑菇漢堡

很大堆頭的感覺,厚厚的和牛非常JUICY,漢堡包很鬆軟。沒想到小店也有好吃的漢堡。



我們還瘋的用來配紅酒。HAHA

朋友試了黑松露蘆筍意大利飯




我反而對店員推介的Hidden ID  Chardonnay更有興趣。Hidden ID  Chardonnay2013的澳洲酒,味道帶果香,有Chardonnay的獨特酸度,但非常順滑。

嚐了一口黑松露意大利飯,味道不錯,但我比較愛吃漢堡。

下次放工想HAPPY HOUR,也會考慮來這間!


I's Corner

紅磡北拱街8號薈點地下1號鋪
謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

更多的平台~ ^^★Blogspot★The Ztyle★Beauty Life★Beauty Exchange★She Blog★U Blog★靚太Club★Elle Blog★WeShare★Salad Blog★

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...