2016年4月27日 星期三

去旺角酒吧街 唔係淨係飲酒嘅

年輕時經常踏足嘅旺角酒吧街,原來多咗唔少好野食!
朋友介紹下,唻到Channel 3 Tapas Bar & Restaurant聚一聚,食飯之餘亦淺嚐一杯。
估唔到食物質素幾好喎!

坐底先叫杯「益力多」(!?)


SORRY! Bar飲益力多咁爆?no la!其實呢杯係叫做Sweet daycocktail~帶有乳酸味,係有d似益力多嘅~~

女人總心大心細,所以叫多幾款小食慢慢吃~

炸樹皮伴松露


店員推介~亦成為了4款小食中嘅最愛!賣相特別,用上酒樽作盛器,用來呃like喲。
樹皮其實是炸菇片,片得超薄且份量很多,放得滿滿的食極都食唔哂。


炸菇片炸得金黃,加上松露鹽及松露嘅獨特油香,極度惹味同停唔到手,必點推介,飲啤酒一流!

西班牙乳豬仔



初初以為是豬頸肉d friend,上碟後連擺碟都咁吸引。
有點像mini burger,乳豬仔被青瓜及麵包包著。乳豬仔皮脆肉嫩,青瓜減輕了乳豬仔嘅油膩感,麵包微烘。味道不錯,不過有點難拿上手,所以食食下我係拆件食嘅。

西班牙炸奶糊

很特別的名字,叫來試試是什麼東東~炸得金黃色已很吸引(我鍾意食熱氣野)
切開一半,見到餡呈少少杰身咗,除了以奶糊作餡外,亦加入了菇類。充滿奶香及菇的香味。不錯不錯。

忌廉芝士煙三文魚波

煙三文魚將Cream cheese包成波波,份量是一口小吃~這配搭係絕配組合~而且細細啖可過下口癮又可以試多d其他野~

意大利寶盒

基於好奇心之下點嘅~
打開寶盒就見到4finger food,包括車厘配芝士、煙三文魚青瓜卷、parma ham 及辣肉腸多士。想食少少野、飲下野,過下口癮嘅選擇。

德國蜜汁燒豬手


招牌菜一定要叫,果然無點錯~原隻燒豬手上台,好浮誇!
幾個女人仔好懶,所以店員幫我地切開。

豬皮燒得金黃香脆,肉質依然juicy嫩滑,燒過後嘅豬手,油份被逼走了唔少,無咁油膩。加上皮脆肉嫩又燒得可口,推介!

蘋果木煙燻香煎石班柳伴什菜沙律

初初上枱時以為送錯,原來這是造型之一。
上枱時係我地面前打開煙斗,燻煙除除升起。

被蘋果木煙燻香過嘅石班柳帶有木香,加上石班柳啖啖肉,亦非常嫩滑,唔食魚嘅我宦覺得很不錯!

總括唻講,成餐飯幾好食,賣相特別但食物質素高,如果想約朋友happy hour直落唔想走唻走去,呢度係一個好選擇!

P.S. 9點左右會較暗燈,留意喲~

Channel 3 Tapas Bar & Restaurant
九龍太子通菜街228號地下

2016年4月23日 星期六

我和樂樂的甜蜜親子時光

不經不覺,樂樂就唻7個月了!未識坐,先識爬(!),非常非常活躍無時停~




作為忙到爆嘅working mom,每日(OT後XDD)放工立即衝回家,目的只有一個:埋身餵人奶~
對於我來說,是最甜蜜亦最珍貴的親子時光!因那是專屬於我和樂樂的時光及回憶!


而作為人奶媽媽,除了特別注重家居衛生外,皮膚清潔及防菌亦很重要!


我跟老公本身已經是滴露的fans,洗手液及沐浴露也是用它,因防菌及殺菌對於家有初生嬰兒的我們是非常重要的!
知道滴露推出了滴露金裝沐浴露,是滴露防菌保護的黃金標準,能達前所未有的100%更佳防菌保護,急不及待更要試了!


滴露金裝沐浴露共有2款,綠色的滴露金裝清爽保護沐浴露及金色滴露金裝溫和修護沐浴露。


換上了透明樽身,可見到沐浴露在閃閃發亮~




因為特別加入了革命性柔金配方,有礦物質成份喲,可滋潤肌膚亦具更佳防菌保護,100%全面保護及防菌,可對抗皮膚感染、流感腸胃炎(如沙門氏菌和大腸桿菌)等疾病


共有3個容量選擇,分別是250克、625克及950克,方便不同家庭選用呀~


滴露金裝清爽保護沐浴露


含有獨特的清新芳香,氣味很好聞,像帶有花香的中性氣味,用後令人非常舒服。我對於分辨氣味有點白痴 XDDD,如當性格來形容的話,我會覺得這支比較"外向"!XDDD


而滴露金裝溫和修護沐浴露


含有獨特的蜂蜜芳香,亦可倍加呵護肌膚。同樣地,如當性格來形容的話,我會覺得這支比較"怕醜"!XDDD


兩支比較下,我較喜歡綠色的滴露金裝清爽保護沐浴露的香氣,在這潮濕天氣用上它,這香氣令人舒爽多了~


產後的我變成怕熱體質,比以前更易出汗。天氣悶熱那幾天,我更要洗澡兩次~
用上滴露金裝沐浴露後,皮膚得到滋潤不繃緊,水份仍然KEEP住!
埋身餵人奶時皮膚清爽舒服又乾淨,重點是能防菌及殺菌,令我這人奶媽放心不少喲!


資料及產品由品牌提供。

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




2016年4月21日 星期四

工廈西餐小店 有HEART之作,性價比極高!

朋友介紹說鰂魚涌有一間性價比高的西餐廳,心血來潮就捉她跟我一起去!就是鰂魚涌的 Age Cuisine Espress。地點在康山AEON附近,行去太古城亦好近

都幾多選擇,係咩都想試嘅情況下2個湯、3個前菜及2個主菜,
一路上菜我地一路嘩嘩聲!無諗過會超大份@@,我地最後要打包。XDDD

法式龍蝦湯($68)

用上小龍蝦,香濃的龍蝦湯為整晚「飽到嘔」的晚餐揭開序幕!(其實個湯都有少少大碗~~哈哈~)

珍寶蟹脆蟹餅伴粟米莎莎($68)

情意結嘅關係,見到蟹餅我一定會點!
沒令我失望,啖啖蟹肉非常可口,加入咗小小薯蓉增加口感。

炸得香脆,達到外脆內軟,好想encore啦其實....


100%純鵝肝醬及多士($78)

估佢唔到有4塊鵝肝醬多士,雖是鵝肝醬但味道不錯,更減輕了油膩感,抵叫!


德國香腸拼盤伴蕃茄醬及薯餅($118)


作為肉食怪嘅我地其實只係想試下呢度嘅德國香腸,但呢個份量會唔會過份咗!?有4款德國香腸,每款雖係細條size但真係好多....不過係好食嘅!
有黑椒、香草香腸等等。薯餅係紫薯餡,整體很好吃!

安格斯西冷(Dry-aged)牛扒伴紅酒肉汁($248)

Medium煎得剛剛好,外層煎得略焦,將肉汁緊緊鎖著。


油脂跟肉的比例非常好,既有油香,亦有牛香!肉質嫩滑,牛味香濃,以這個價錢食到咁高質嘅西冷,真係意想唔到!


北京填鴨pizza - 9吋 ($138)

(起初諗住)叫了carbo來填肚子,但都唔可以hea,當然要選上特色野啦!

口說好飽,身體卻很誠實地叫埋甜品,仲食哂添....

Tiramisu ($48)

自家製作~屬傳統之Tiramisu ,奶香很濃,是不錯嘅選擇!

其實未食到西冷已經勁勁勁飽,點都估唔到仲食得落pizza同甜品~
整體來說絕對值得推介,價錢唔貴,份量夠大,選擇亦多。
唯一建議係下次我會帶老公唻,2個女人,大食如我都食唔哂.....XDDD

AGE Cuisine Express
鰂魚涌英皇道1065號東達中心 1104 B

2016年4月20日 星期三

ORAL-B潔白護齒新體驗 唔駛再驚見牙醫啦!

每個人都有死穴,我嘅死穴係見牙醫...聽到吱吱聲已經起雞皮...
但總不能因此放棄牙齒健康,除咗忍吱吱聲,自己更要多加注意!
早前我已經開始用上ORAL-B家用組合,希望見牙醫時吱吱聲會短D....


家用組合好強勁,全面照顧潔齒護齒需要!

當中最勁最大盒的,就是ORAL-B最新隆重推出,融匯巔峰電動潔齒技術的全新ORAL-B P7000 PLATINUM BLACK!!


ORAL-B P7000 PLATINUM BLACK揉合德國百靈工藝,機身流線型設計非常靚仔,但不重,用時很舒服。

更是ORAL-B第一款融入了藍芽4.0科技的牙刷,

可配搭app使用,建立私人記錄,貼合個人需要,怪不得推出後火速成為日本銷售人氣的電動牙刷!


每分鐘48,800次轉動的超高速潔齒技術,還集合品牌經典3D擺動、旋轉、脈動技術於一身,實現Oral-B史上 No.1牙菌膜清除力,比普通手動牙刷更個性化。
除了標準日常清潔,亦備有深層清潔、敏感牙齒呵護、美白牙齒及牙齦按摩模式,另備有「舌頭潔淨模式」有效清潔。ORAL-B CrossAction®  電動牙刷刷頭,讓全新ORAL-B電動牙刷比普通手動及電動牙刷設計提供更佳的剪切力,深入清潔牙縫以徹底清除牙菌膜。

更包括其他配件如4個刷頭,


掛架,

適合經常公幹人士的儲架盒,

皮袋。方便一眾大忙人。


充電亦很方便喲~


想記錄刷牙習慣的話,必要DOWNLOAD ORAL-B APP

就可在刷牙時能實時提供潔齒指導,幫助改善個人刷牙習慣、提供個人化口腔護理程序,還能邊刷牙邊看APP上的新聞、天氣資訊。


刷牙時間得太短或太長都不適合,有了APP 這私人助理,除了更準確記下時間外,更會記錄刷牙手法,給自己同牙醫參考,來制訂更合適的潔齒方法。

這款集高科技、高效潔淨、外型吸引又輕身的ORAL-B新品,快些入手吧!


資料及產品由品牌提供。

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
bluesky_judy@yahoo.com.hk
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...