2017年3月10日 星期五

❤BB去旅行❤ 申請旅行證件懶人包

樂樂一歲時,我地大膽地帶佢去大阪玩~
(因辛苦嘅媽媽實在太需要去旅行....)


去旅行前,必須辦妥旅行證件。整理咗幫BB申請旅行證件嘅資料,希望幫到手。


BB離港需要用到以下證件:
1) 特區護照 + 身份證 或
2) 回港證


回港證用作返大陸及澳門之用,分為兩類:
1) 有效期六個月,限用一次
2) 有效期五年,多次通用


但出國必須用特區護照 + 身份證,所以申請PASSPORT會方便D(=隨時去到旅行XDDD)。


申請特區護照,需要張FORM:
1. ID842 (申請特區護照): http://www.immd.gov.hk/pdforms/ID842n.pdf
2. ROP3 (申請兒童身份證): http://www.immd.gov.hk/pdforms/ROP3.pdf


如有PRINTER,可以直接係條LINK上填資料,(因係可以填寫嘅PDF format),然後PRINT出來。
如填寫後想更改,建議唔好關PDF,因都係要重新寫。
寫完save低都無用,d資料都會無咗。


副署人必須是BB父母除外的第三者。其實任何人也可以,不過我是找婆婆的~
副署人申請同領證都不需現身,只要提供身份証副本,及在FORM上的BB相上面橫誇張相簽名。
(需要申請副署的原因,我估係需要有第3者證明有呢位小朋友存在~~HHAA)


需要準備的文件:
1) Forms : ID842 + ROP3 +ID641
2) 出世紙正副本
3) 父母身份證
4) 副署人的身份証副本
5) BB相共4張 (要白色background)

申請詳情:



在親身申請或領取証件的其中一次要帶BB去~
我自己就集齊所有資料,郵寄申請。大約3星期就收到通知書,再請老公抱著樂樂去領證。

上次1歲去大阪,樂樂幾開心~~~




唔算太複雜,大家快d同bb去多d旅行啦~~ :)

 謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...