2017年6月27日 星期二

★nerdwax 天然蠟★黑超唔再跌

湊仔,其實是一件爭分奪秒的事情。
尤其是我個仔極度活躍(他的外號是魔人樂樂,以破壞地球為己任)


而且,一落地後,他很易失控狂跑,我隨時準備彎腰單手將他抱走的。(所以臂很粗....腰很痛)


上年,我試過在彎腰抱仔後,副Ray Ban直接跌落地,鏡片花了,好傷心。
之後,我決定就算曬到眼盲都不會再戴超出門。


但今年找到件好東西,我又可以再戴黑超周圍去,入迪士尼都無問題~



就係是nerdwax 天然蠟,是用來防止眼鏡下滑的。


Nerdwax來自美國,外型跟潤唇膏相似,

純天然有機材質製成,以蜂蠟為基底。

就算出汗也不會掉下,非常方便。


用時只需直接搽落眼鏡框鼻托位置上便可。

我這款鏡的鼻托是膠的(不是Ray Ban),所以要印開,但不影響黐力。
在迪士尼行一會已出汗,但黑超並沒有移位或掉下,真的很方便。




香港行貨,現貨發售
有興趣的話,按此訂購


https://anlander.com/products/nerdwax-hong-kong

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...