2017年8月9日 星期三

辣精一齊食★金公館★

近期壓力急升,日日都要食辣來減壓。
亦同老公請假,同班食得辣嘅朋友去食麻辣火鍋!


這次揀食金公館,因辣椒及香料都由四川運來的。難得有辣精一齊食,當然食盡D~
鋪內有一個位置專放香料及辣椒,想加辣嘅可自便。

湯底我地點了「麻辣拼鮮果香魚湯鍋」,還要是大辣~~

原想只點麻辣湯底,但我們會叫海鮮,所以魚湯那邊用來煮海鮮。
「麻辣拼鮮果香魚湯鍋」一上,成班辣精一齊尖叫。超級香,成個醒哂!

冰豆腐係食麻辣的必點菜!吸哂D湯,正到爆呀!!

另外有我好鍾意食嘅鮮淮山同窩筍,爽甜!



牛是必點的,有幾名牛魔王在,叫2碟牛是常識吧!
手切牛頸脊

打邊爐必叫牛頸脊,肉質嫩滑、牛味濃、油花充足但不油膩。
第一塊牛頸脊放在麻辣湯那邊,辣味跟牛味互搶,有點浪費了靚牛。
之後我地決定所有牛都放在魚湯那邊煮,每一塊牛也非常回味。


手切頂級牛小排

唔多地方有牛小排打邊爐,但我鍾意牛小排多d。肉質彈牙嫩滑,牛味濃但唔會太油。感覺無咁heavy,可以狂食。


牛胸油

因為不常見,也點了牛胸油,充滿油氣,但出奇地係爽脆質感。雖然係油但一D都唔膩。

手打鮑魚蝦丸

蝦丸食得多,鮑魚蝦丸都係第一次食!
最堅係入面有鮑魚粒,連埋個鮑魚殻一齊煮。非常爽口彈牙,還有啖啖鮑魚香。


到我地嘅另一最愛:海鮮

帶子厚身又鮮甜,用魚湯煮鮮味更特出。
龍蝦仔已切好分上,方便打邊爐嘅同時,肉質仲KEEP到彈牙,夠新鮮!

沙巴龍躉唔貴,原條起片上,肉質很滑,2邊湯底煮也很夾!


總結,非常回味嘅一餐!

太多嘢想食但人唔夠多,下次真係要叫多D人唻食!

金公館
銅鑼灣謝菲道379-389號特麗樓1樓全層及地下5號舖

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...