2017年12月15日 星期五

大圍平靚正日式料理★壹級日本料理★

早排要去大圍幫朋友搞結婚嘢,上去前亂搵OR,發覺美林村有間平靚正日本嘢壹級日本料理,反正地鐵站行去都係10分鐘,就去試下啦。


壹級日本料理係冬菇x果度,店面好大,但星期六lunch都full。好彩我地得2條友,等一陣就有位,而且員工執枱好快手。


坐底發覺lunch menu係超抵,同晚市差唔多量嘅但係lunch嘅價錢。


我地叫咗三文魚刺身三切、雜錦魚生飯、忌廉蟹肉薯餅同串燒。


三文魚刺身三切好豐富,有厚切三文魚、牧丹蝦、帶子同油甘魚。刺身鮮甜新鮮,味道好好。lunch都食得咁豐富,仲要唔貴,實在好邪惡。



雜錦魚生飯勁抵食,幾十蚊就有齊三款魚刺身粒粒,仲要唔係HEA嘢,份量大仲要好食

忌廉蟹肉薯餅係我心頭好,見到必點!炸得香脆,餡料又滑,好味。

大胃王嘅我地仲叫埋串燒,蘋果豚肉卷串、燒牛脷同燒冬菇。


推介蘋果豚肉卷串,平時食煙肉蕃茄仔就多,食蘋果豚肉卷串卻係第一次。
微酸甜嘅蘋果配上JUICY豚肉卷,好夾,食完係嘩一聲呀!!
燒牛脷係厚切,,正!

下次再唻同朋友傾嘢,索性唻食晚餐!

謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...