2018年2月11日 星期日

撐香港小店★Sandra Gourmet★輕油輕糖童年回憶口味曲奇

新年就到, 人妻緊要辦年貨啦!

曲奇餅係我主攻嘅年貨之一,因為多數都係送俾長輩,朱古力、糖又甜又唔健康,曲奇餅感覺上健康D,所以我每年都揀唔同牌子嘅特色曲奇餅,就嚟江郎才盡啦 XDDD 以往我都係揀啲包裝同造型比較fancy嘅台灣品牌曲奇,今年竟然喺foodwise搵到一個新嘅曲奇餅品牌,係香港嘅自家品牌Sandra Gourmet 閃卓美食創作室。


店主Sandra 媽媽喺香港土生土長,閑時好喜歡自家製作美食同朋友分享,上年創作出自家品牌Sandra Gourmet,售賣一系列美味自家製作嘅曲奇。

一盒曲奇有齊香港人嘅回憶口味仲有常見嘅口味,一盒共有八款口味:包括南乳、黑白芝麻、蝦味、薑味、杏仁、藍莓、咖啡同埋杏仁朱古力。


口味獨特之外,仲係輕油輕糖配方,不含防腐劑及色素。



盒曲奇本身我係孝敬媽咪嘅,我同媽咪都未食就俾咗樂樂做小食,佢真係識食呀 XDD 每日都要扭食曲奇餅,一有得食就乖乖咁坐低啦。



佢隻隻味都話好食,不過就無比杏仁朱古力同咖啡佢,免得佢太hyper,加上我要留番俾媽味同自己 XDDD 另外,我最鍾意佢用獨立包裝,雖然好似冇咁環保,但保存性更好,唔使一開咗盒曲奇餅就要幾日內食曬,食唔曬都係浪費。


仲有幾日就新年啦,仲未辦年貨嘅不如考慮下呢款曲奇呀,老人家小朋友都食得呀!


令人一試難忘。現在Sandra的曲奇已經衝出香港,於機場離境大堂店舖#discoverHongkong 售賣,近日更將於Foodwise 11間分店出售。


網上訂購:https://www.facebook.com/sandranggourmet/
Foodwise 分店有售:http://foodwise.hk/hk/address.html

新年仲會做Promotion ,係專頁或Foodwise買都有優惠,一件九折,兩件八五折,四件以上八折
詳情請留意Facebook la ~❤



謝謝收看~請多多指教喲~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
歡迎邀請合作試用及出席活動
★朱迪☆
www.facebook.com/JudysWonderland 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

升小一會面對嘅事 買新書

  即將成為「 #小學雞 」的濼濼,開始抗拒BB級嘅書。OK,咁阿媽我執(買) 書囉 聞說升小一就要睇 #橋樑書 ,即係圖文並荗但多D字嘅書。 由於個仔好難教(笑?), #品德書係我長期入手items ,教下佢又教化下我~ 當個仔愈大愈難同佢說教時,共讀係最好嘅方法。 買咗【 ...